1. Prawo do zwrotu przedmiotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.

2. Zwroty nie przysługują w sytuacji, gdy przedmiot został wykonany według specyfikacji kupującego. Stanowi on wówczas produkt tworzony pod klienta i jest traktowany jako produkt indywidualny.

Produkt na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi ani wymianie.


3. Aby odstąpić od umowy poinformuj sklep pisemnie o zwrocie na email sklep@goldecor.pl


4. Produkt zapakuj. Umieść w przesyłce swoje dane, aby można było w łatwy sposób zidentyfikować zwrot.  Produkt musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym.

Odeślij na adres


Goldecor
ul. Ojca Teofila 25
47-150 Leśnica

5. Odeślij zwracane produkty wraz z dowodem zakupu. Na podstawie załączonego dowodu zakupu zostaną zwrócone środki na wskazane konto w terminie do 14 dni od informacji o zwrocie.

6. Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący.

7. Zwrot za pobraniem nie jest przyjmowany.


8. W przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia towaru niepełnowartościowego lub zmienionego, sklep ma prawo potrącić kwotę w części lub w całości za obniżenie wartości towaru. Poziom potrącenia kwoty za towar zależeć będzie od stopnia zmiany, uszkodzenia czy jego zniszczenia

Reklamacje

W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową oraz opisem każdego z produktów na stronie goldecor.pl reklamację można złożyć elektroniczną na email sklep@goldecor.pl.

Do przesyłki należy dołączyć dokument z opisem wad oraz dowód zakupu.

Zwrot należy odesłać na adres

Goldecor
ul. Ojca Teofila 25
47-150 Leśnica

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy produkt naprawiony lub nowy, a gdy okaże się to niemożliwe, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za towar.  W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.  Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez sprzedawcę.