Regulamin – niniejszy regulamin.

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu, usługa świadczona drogą elektroniczną, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy Goldecor-akcesoria i dekoracje prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://goldecor.pl

Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania dostawy towarów

Sprzedawca – Małgorzata Gola, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Goldecor  Małgorzata Gola, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i
prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7561994898, nr REGON 525180808, ul. Ojca Teofila 25, 47-150 Leśnica


§ 2 Zasady ogólne

Sklep Internetowy Goldecor prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu  poprzez stronę internetową   www.goldecor.pl

Klient może składać swoje zamówienia w Sklepie Internetowym 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar. Na całkowitą cenę zamówienia składają się cena za towar wskazana w sklepie oraz koszty dostawy towaru.

Dla prawidłowego funkcjonowania sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do internetu oraz przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki Cookies.

Do złożenia zamówienia w Sklepie, niezbędne jest też posiadanie aktywnego konta e-mail i numeru telefonu.

Sklep Internetowy Goldecor zastrzega, że zdjęcia prezentowanych Towarów są  przykładowe i służą jedynie do prezentacji produktu. Należy uwzględnić różnice w wyglądzie spowodowane przez ustawienia monitora Klienta, jednak nie wpływają one na jakość oferowanego towaru i nie mogą stanowić podstaw do jakichkolwiek roszczeń.
W produktach należy uwzględnić ich naturalny charakter.

Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie należą do Goldecor.

Sklep Internetowy zakazuje wykorzystywania zdjęć bez zgody.

Kontakt ze sprzedawcą:
Adres pocztowy: Goldecor Małgorzata Gola, ul. Ojca Teofila 25, 47-150 Leśnica
Telefon: 572968657

§ 3 ZAKUPY W SKLEPIE

Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.

Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się cena towaru oraz koszt dostawy.

Przed zakupem towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Wszelkie zmiany produktów jakie chce uwzględnić klient w standardowym produkcie może powodować naliczenie dodatkowych kosztów w związku z wykonaniem dodatkowych projektów/nakładu pracy.


§ 4 PŁATNOŚCI

Płatności w ramach Sklepu Internetowego Goldecor mogą być dokonane poprzez:

• tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy, nr konta Sprzedawcy:
97 1050 1487 1000 0097 8270 8177
• przelewem elektronicznym lub płatnością BLIK, poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24, obsługiwany przez firmę PayPro SA z siedzibą w Poznaniu 60-327, ul. Kanclerska 15
• płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, Sklep internetowy Goldecor oczekuje na realizację płatności do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeśli w wymienionym terminie należność nie zostanie zaksięgowana na koncie, zamówienie zostanie anulowane.

Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

Kupujący dokonując zakupów w sklepie Goldecor akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupującemu przysługuje  prawo do wycofania swojej zgody.

§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych.

Termin realizacji dekoracji ślubnych w sezonie może uleć wydłużeniu. Zamówienia są realizowane według kolejności uroczystości.

W sytuacji gdy Kupujący potrzebuje towar w czasie krótszym niż szacowany czas realizacji należy poinformować o tym sprzedawcę.

W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący.

W przypadku zamówienia indywidualnego, do którego jest niezbędne wykonanie projektu Sprzedający ma czas na wykonanie projektu do 7 dni roboczych. Przy czym termin ten może się wydłużyć w przypadku dekoracji ślubnych w sezonie weselnym lub w przypadku dekoracji świątecznych w okresie Bożonarodzeniowym do niezbędnego minimum mając na uwadze terminy podane przez Kupującego.

W przypadku projektu indywidualnego jest możliwość wykonania projektu w krótszym terminie co wiąże się z dodatkowymi opłatami ustalanymi indywidualnie.
Po akceptacji projektu indywidualnego i przekazaniu zamówienia do realizacji nie będzie możliwe już wprowadzenie jakichkolwiek poprawek, chyba że Sprzedawca indywidualnie wyrazi na to zgodę.
Jeżeli po przedstawieniu Kupującemu przygotowanego projektu, Kupujący będzie chciał zrezygnować z realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do zapłaty Sprzedawcy wynagrodzenia za wykonanie projektu.

§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Goldecor-akcesoria i dekoracje o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( formularz )
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Ojca Teofila 25, 47-150 Leśnica  niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.


§ 7 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 6 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.


§ 8 REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
d. żądać usunięcia wady.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Ojca Teofila 25, 47-150 Leśnica

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail.


§ 9 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,
zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
o umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
o ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
o prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.

4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
najpóźniej.

Kupującemu przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z Regulaminu.

W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


§ 10 ZASTRZEŻENIA


Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.


§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść Regulaminu jest udostępniona wszystkim Kupującym na stronie internetowej www.goldecor.pl Kupujący przed zawarciem umowy, mógł ten Regulamin przechowywać i odtwarzać w zwykłym toku czynności, zgodnie z art. 384 §4 Kodeksu cywilnego;
- Kupujący oraz Sprzedawca mogli przechowywać treść Regulaminu w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim treść ta służy;
- Kupujący oraz Sprzedawca mogli odtworzyć przechowywaną treść Regulaminu w niezmienionej formie

 Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej goldecor.pl Zmiana nie dotyczy zamówień, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu, do zamówień tych, a także wszelkich skutków prawnych z nich wynikłych (w szczególności praw konsumenta) stosuje się przepisy dotychczasowe.

Reklamacje dotyczące innych kwestii niż wadliwość Produktu ą należy kierować na adres  goldecor.pl Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając Kupującemu odpowiedź e-mailem. Brak rozpatrzenia reklamacji w tym czasie nie oznacza uznania reklamacji przez Sprzedawcę.
Prawem właściwym dla stosunków prawnych wynikłych z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Do wszelkich sporów wynikłych z niniejszego Regulaminu, jak i wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu, wyłącznie właściwy jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Sprzedawcy, chyba że Kupujący jest konsumentem, wówczas właściwy
jest sąd właściwy według przepisów kodeksu postępowania cywilnego (właściwości ogólnej lub właściwości przemiennej).

Sprzedawca może przenieść Sklep na inny podmiot lub wnieść go aportem do spółki lub innego podmiotu. W takim przypadku on lub nabywca/spółka zawiadomi Kupujących; stosuje się wówczas przepisy o zmianie Regulaminu.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem: 1.01.2023r i ma zastosowanie do umów o wykonanie zamówienia zawartych od tego dnia.